NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI
Czym jest obsługa techniczna nieruchomości?
JD Serwis wychodzi z założenia, że usługi oferowane użytkownikom mają wspierać ich działalność podstawową. Zatem – w przypadku nieruchomości mieszkalnych, dbać o nienaganny stan techniczny nieruchomości, w tym systemy bezpieczeństwa i błyskawiczne usuwanie awarii. W przypadku obiektów komercyjnych – optymalizować koszty i dostosowywać zadania do założeń biznesowych Klientów. Ponadto dla wszystkich – analizować potrzeby użytkowników i proponować innowacyjne rozwiązania techniczne, modernizacyjne lub reorganizacyjne. Nasze działania ukierunkowane są na podnoszenie efektywności obiektów i urządzeń.
Mobilna obsługa techniczna
Mobilny serwis nieruchomości umożliwia niskokosztową obsługę Klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług.
Nasze mobilne grupy serwisowe, złożone z wykwalifikowanych inżynierów, sprawują opiekę techniczną nad budynkami, instalacjami, systemami i urządzeniami Klientów sieciowych i indywidualnych. Reagujemy na wszelkie zgłoszenia awarii oraz prowadzimy regularną, bieżącą działalność inspekcyjną na nadzorowanych obiektach. Dokonujemy napraw wykrytych usterek wraz z obsługą procesu zakupowego części zamiennych oraz obsługą gwarancyjną zakupionych elementów.
Stacjonarna obsługa nieruchomości
Stacjonarna obsługa techniczna polega na stałej obecności naszego personelu w nieruchomości Klienta. Ciągły nadzór techniczny obiektu to niezwłoczna reakcja na wszelkie sygnały i zgłoszenia oraz szeroki wachlarz działań naprawczych podejmowany od ręki. Są to czynniki szczególnie istotne zwłaszcza dla dużych budynków komercyjnych oraz zakładów produkcyjnych.
Pryncypialną zasadą firmy jest dbałość o dokładne zaplanowanie i skorelowanie działań zapobiegawczych. Nasza polityka zakłada identyfikację najważniejszych założeń technicznych w poszczególnych fazach cyklu życia budynku, a następnie opracowanie i wdrożenie odpowiednich działań serwisowych i prewencyjnych.
Wybór pakietu i podpisanie umowy
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i pomagamy w wyborze satysfakcjonującego zakresu usług, zapewniającego kompleksową obsługę techniczną budynku. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania, spotkają się na wizji lokalnej obiektu i podpowiedzą najlepsze rozwiązania dla danej nieruchomości.
Dla Klientów, którzy korzystają z konkurencyjnych usług, oferujemy atrakcyjne zniżki w stosunku do dotychczasowych stawek.
Umowa na techniczne utrzymanie nieruchomości określa warunki współpracy, w tym zakres świadczonych usług, częstotliwość inspekcji prewencyjnych (obsługa mobilna), sposób komunikacji oraz przepływu informacji, kwestie formalne i inne.
Umowa podpisywana jest na czas określony lub nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Kwestie nieuregulowane w umowie zawsze staramy się rozwiązywać na korzyść Klienta.
Co wchodzi w skład pakietu cenowego?
Pakiet cenowy obejmuje ustalony zakres usług technicznych realizowanych na powierzonej nieruchomości. Do najpopularniejszych z nich należą: drobne prace budowlano-remontowe, konserwacja i serwis oświetlenia, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji bezpieczeństwa, klimatyzacji, łącz teletechnicznych, a także systemów alarmowych, zasilania awaryjnego.
W cenę wliczone są drobne prace naprawcze i serwisowe, konserwacja instalacji i urządzeń, regularne inspekcje i przeglądy, a także awaryjne pogotowie techniczne.
Opieka techniczna nad obiektem może zawierać również nadzór nad powierzoną dokumentacją techniczną, doradztwo techniczne w zakresie modernizacji budynku, monitoringu i optymalizacji zużycia mediów oraz energii.
W ramach pakietu realizujemy również kompleksową obsługę zakupu części zamiennych i materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania doraźnych lub zaplanowanych prac serwisowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych. Świadczymy także obsługę gwarancyjną zamówionych części.
Co wchodzi w skład kosztów dodatkowych?
Koszty dodatkowe to koszty, które nie wchodzą w skład abonamentowego pakietu cenowego, a które pokrywane są przez Klienta. W zależności od ich rodzaju i wysokości, ponoszone są one po ewentualnej, uprzedniej konsultacji z Klientem.
Zazwyczaj są to nakłady finansowe, ponoszone przez firmę na zakup części zamiennych i materiałów budowlanych, niezbędnych do usuwania awarii lub techniczne utrzymanie nieruchomości w niepogorszonym stanie. Innym przykładem są zaplanowane prace modernizacyjne, usprawniające parametry techniczne budynku, np. montaż instalacji solarnej lub systemu odladzania rynien i rur spustowych. W takim przypadku, oprócz kosztów materiałowych, dochodzi również koszt usług fakultatywnych.
Zakres, charakter oraz sposób rozliczania kosztów dodatkowych jest zawsze szczegółowo ustalony z Klientem i zapisany w umowie.
Koszty dodatkowe rozliczane są w aktualnym okresie rozliczeniowym, na podstawie udokumentowanych faktur. W przypadku bardziej zaawansowanych prac – na podstawie przedłożonego kosztorysu i odrębnych ustaleń między stronami.
Jak zgłosić awarię lub inną sprawę?
Telefon – numer do pogotowia technicznego JD Serwis, podany w zakładce Kontakt. Zadzwoń i zostaw swoje zgłoszenie. Poinformujemy Cię telefonicznie niezwłocznie po jego zamknięciu.
Mail – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail znajdziesz w zakładce kontakt). Prześlij opis problemu wraz z ewentualnymi załącznikami. Odpiszemy i poinformujemy o postępach prac.
Helpdesk – profesjonalny, elektroniczny system raportowania zgłoszeń z możliwością podglądu historii zgłoszenia i poszczególnych etapów jego realizacji. Dostęp do systemu otrzymują osoby wskazane przez Klienta, po podpisaniu umowy i założeniu konta w systemie.
517 470 517
Skontaktuj się z nami!