NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czym jest obsługa techniczna nieruchomości?
Współczesna obsługa techniczna nieruchomości oferuje zupełnie nowe spojrzenie na, utartą przez lata, definicję zarządzania budynkiem. Ta bowiem kierowała się spełnieniem wymogów formalnych, które zorientowane są na przestrzeganie rygorów prawnych. Nie zauważano przy tym problemów zwykłych użytkowników nieruchomości lub zajmowano się nimi tylko doraźnie. Zainteresowanie ich potrzebami ustępowało miejsca trosce o obiekt budowlany jako taki.

JD Serwis wychodzi z założenia, że usługi oferowane użytkownikom mają wspierać ich działalność podstawową. Zatem – w przypadku nieruchomości mieszkalnych, dbać o nienaganny stan techniczny nieruchomości, w tym systemy bezpieczeństwa i błyskawiczne usuwanie awarii. W przypadku obiektów komercyjnych – optymalizować koszty i dostosowywać zadania do założeń biznesowych Klientów. Ponadto dla wszystkich – analizować potrzeby użytkowników i proponować innowacyjne rozwiązania techniczne, modernizacyjne lub reorganizacyjne. Nasze działania ukierunkowane są na podnoszenie efektywności obiektów i urządzeń.

Mobilna obsługa techniczna

Mobilny serwis nieruchomości umożliwia niskokosztową obsługę Klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości świadczonych usług.

Nasze mobilne grupy serwisowe, złożone z wykwalifikowanych inżynierów, sprawują opiekę techniczną nad budynkami, instalacjami, systemami i urządzeniami Klientów sieciowych i indywidualnych. Reagujemy na wszelkie zgłoszenia awarii oraz prowadzimy regularną, bieżącą działalność inspekcyjną na nadzorowanych obiektach. Dokonujemy napraw wykrytych usterek wraz z obsługą procesu zakupowego części zamiennych oraz obsługą gwarancyjną zakupionych elementów.

Stacjonarna obsługa nieruchomości

Stacjonarna obsługa techniczna polega na stałej obecności naszego personelu w nieruchomości Klienta. Ciągły nadzór techniczny obiektu to niezwłoczna reakcja na wszelkie sygnały i zgłoszenia oraz szeroki wachlarz działań naprawczych podejmowany od ręki. Są to czynniki szczególnie istotne zwłaszcza dla dużych budynków komercyjnych oraz zakładów produkcyjnych.

Pryncypialną zasadą firmy jest dbałość o dokładne zaplanowanie i skorelowanie działań zapobiegawczych. Nasza polityka zakłada identyfikację najważniejszych założeń technicznych w poszczególnych fazach cyklu życia budynku, a następnie opracowanie i wdrożenie odpowiednich działań serwisowych i prewencyjnych.

Wybór pakietu i podpisanie umowy

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i pomagamy w wyborze satysfakcjonującego zakresu usług, zapewniającego kompleksową obsługę techniczną budynku. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania, spotkają się na wizji lokalnej obiektu i podpowiedzą najlepsze rozwiązania dla danej nieruchomości.

Dla Klientów, którzy korzystają z konkurencyjnych usług, oferujemy atrakcyjne zniżki w stosunku do dotychczasowych stawek.

Umowa na techniczne utrzymanie nieruchomości określa warunki współpracy, w tym zakres świadczonych usług, częstotliwość inspekcji prewencyjnych (obsługa mobilna), sposób komunikacji oraz przepływu informacji, kwestie formalne i inne.

Umowa podpisywana jest na czas określony lub nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Kwestie nieuregulowane w umowie zawsze staramy się rozwiązywać na korzyść Klienta.

Co wchodzi w skład pakietu cenowego?

Pakiet cenowy obejmuje ustalony zakres usług technicznych realizowanych na powierzonej nieruchomości. Do najpopularniejszych z nich należą: drobne prace budowlano-remontowe, konserwacja i serwis oświetlenia, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji bezpieczeństwa, klimatyzacji, łącz teletechnicznych, a także systemów alarmowych, zasilania awaryjnego.

 W cenę wliczone są drobne prace naprawcze i serwisowe, konserwacja instalacji i urządzeń, regularne inspekcje i przeglądy, a także awaryjne pogotowie techniczne.

Opieka techniczna nad obiektem może zawierać również nadzór nad powierzoną dokumentacją techniczną, doradztwo techniczne w zakresie modernizacji budynku, monitoringu i optymalizacji zużycia mediów oraz energii.

W ramach pakietu realizujemy również kompleksową obsługę zakupu części zamiennych i materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania doraźnych lub zaplanowanych prac serwisowych, konserwacyjnych i modernizacyjnych. Świadczymy także obsługę gwarancyjną zamówionych części.

Co wchodzi w skład kosztów dodatkowych?

Koszty dodatkowe to koszty, które nie wchodzą w skład abonamentowego pakietu cenowego, a które pokrywane są przez Klienta. W zależności od ich rodzaju i wysokości, ponoszone są one po ewentualnej, uprzedniej konsultacji z Klientem.

Zazwyczaj są to nakłady finansowe, ponoszone przez firmę na zakup części zamiennych i materiałów budowlanych, niezbędnych do usuwania awarii lub techniczne utrzymanie nieruchomości w niepogorszonym stanie. Innym przykładem są zaplanowane prace modernizacyjne, usprawniające parametry techniczne budynku, np. montaż instalacji solarnej lub systemu odladzania rynien i rur spustowych. W takim przypadku, oprócz kosztów materiałowych, dochodzi również koszt usług fakultatywnych.

Zakres, charakter oraz sposób rozliczania kosztów dodatkowych jest zawsze szczegółowo ustalony z Klientem i zapisany w umowie.

Koszty dodatkowe rozliczane są w aktualnym okresie rozliczeniowym, na podstawie udokumentowanych faktur. W przypadku bardziej zaawansowanych prac – na podstawie przedłożonego kosztorysu i odrębnych ustaleń między stronami.

Jak zgłosić awarię lub inną sprawę?

Telefon – numer do pogotowia technicznego JD Serwis, podany w zakładce Kontakt. Zadzwoń i zostaw swoje zgłoszenie. Poinformujemy Cię telefonicznie niezwłocznie po jego zamknięciu.

Mail – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail znajdziesz w zakładce kontakt). Prześlij opis problemu wraz z ewentualnymi załącznikami. Odpiszemy i poinformujemy o postępach prac.

Helpdesk – profesjonalny, elektroniczny system raportowania zgłoszeń z możliwością podglądu historii zgłoszenia i poszczególnych etapów jego realizacji. Dostęp do systemu otrzymują osoby wskazane przez Klienta, po podpisaniu umowy i założeniu konta w systemie.

517 470 517

Skontaktuj się z nami!